Beoordeling via Google
Vijf sterren is eigenlijk niet genoeg! Ik was hier voor een lunch. Er was teveel om op te noemen en alle gerechten waren heerlijk. Personeel super attent. Dit kleine restaurantje barst van de sfeer, rustige kleurgebruik, mooi servies. Als je ooit in dit deel van Den Haag komt ga hier dan zeker even wat eten.






